Webwinkel Keurmerk

Veelgestelde vragen

Bestellingen en verzending

  • In welke gebieden leveren jullie?

    Wij leveren op ieder adres in heel Nederland. Momenteel zijn we bezig om dit ook uit te breiden naar België.

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

    Je krijgt via de e-mail updates over de status van je bestelling. Ook krijg je bij verzending een track & trace code waarbij je kan zien wanneer jouw controllerhoesje word bezorgd. En bij vragen zijn wij natuurlijk altijd te bereiken via info@controllerhoesje.nl

  • Wanneer moet ik betalen?

    Betalen doe je op de manier hoe het voor jou het beste uitkomt. Of het nou met iDeal of creditcard is of met achteraf betalen. Alles is mogelijk voor ons.

  • Wat is jullie retourbeleid?

    Je kan het controllerhoesje altijd weer retourneren als je niet tevreden bent over het product. Als er gebruiksbeschadigingen op het controllerhoesje zitten dan kunnen wij helaas de retour niet accepteren. Voor een retour kan je contact opnemen met info@controllerhoesje.nl

Share by: